Systembolaget

Logga in

Varukorg

Sortiment
Startsida
Kundservice
Om Systembolaget
Sortiment

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Sortiment

När och hur ofta ändras priserna i Systembolagets sortiment?

Leverantörerna kan justera sina priser vid två tillfällen varje år, i mars och september, när det gäller varor i vårt inköpta fasta sortiment.

För varor i ordersortimentet kan leverantörerna justera priserna fyra gånger per år, mars, juni, september och december, men också när en vara byter sortiment från fast sortiment till ordersortimentet.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl